luni, decembrie 07, 2009

Eu v-am zis...

Apoi a zis-o şi el. Duminică noapte, undeva în jurul orei 2.00. Pentru că i-a plăcut.

Băsescu, duminică noapte, la plecarea de la sediul PDL: "E un fleac, i-am ciuruit! "

BUCUREŞTI (MEDIAFAX) - Traian Băsescu a declarat, duminică noapte, înainte de a pleca de la sediul PDL, unde s-a făcut numărătoarea paralelă a voturilor de la turul II al alegerilor prezidenţiale: "E un fleac, i-am ciuruit!".
"E un fleac, i-am ciuruit!", a spus Băsescu, la plecarea de la sediul PDL din Modrogan 22. El a susţinut că rezultatele sunt confirmate de statistică.
"Şi, pentru presă, să ştiţi că rezultatele sunt confirmate de statistică", a spus el.
Traian Băsescu a părăsit sediul PDL la volanul autoturismului Logan aparţinând SPP.
La sediul formaţiunii se mai aflau lideri ai partidului, printre care Emil Boc, Adriean Videanu, Vasile Blaga.
Liderul PDL Adriean Videanu a anunţat, duminică noapte, că, potrivit numărătorii paralele a voturilor din turul II făcute de PDL, preşedintele Băsescu ar câştiga un nou mandat, cu 50,14 la sută din voturi, când mai rămăseseră de centralizat rezultatele din 96 de secţii de votare din diaspora.
Secretarul general al PDL, Vasile Blaga, a declarat, duminică noapte, că îl felicită pe Mircea Geoană pentru că a mers la Timişoara. "Dacă mergea de două ori, era mai bine", a adăugat el, susţinând că, în Timiş, Băsescu a obţinut cu circa 100.000 de voturi mai mult decât Mircea Geoană.

Gabriel Pecheanu, gabriel.pecheanu@mediafax.ro

5 comentarii:

Unknown spunea...

cand l-am auzit pe basescu zicand "e un fleac...." m-am gadit imediat ca trebuie sa iti plateasca drepturi de autor. Timpul nu-i pierdut ;)

ZARA spunea...

PARIU: Isarescu va fi premier!
http://zaraovidiu.blogspot.com/2009/12/bate-vantu-peste-cotroceni-basescu-il.html

ziarist spunea...

@lavinia. stie si el asta!

mnm spunea...

Jos Palaria...Sorina Matei...nu credeam , dar...ati avut dreptate la postul anterior!

Teo spunea...

Buna analiza, pacat ca citita de un votant (majoritatea) psd, nu ti-ar aduce prea multe aplauze...:)
Nu stiu cum ar putea fi adusi la realitate, probabil timpul o va face dar, pentru multi va fi prea tarziu.
O fizionomie etalon la acest individ
Voicu...