miercuri, decembrie 09, 2009

A fi sau a nu fi. Cam asta-i diferenţa...

La 3 zile de după ţopăială, situaţia stă cam aşa:

Traian Băsescu. Un rezumat al declaraţiei de la Palatul Cotroceni: "Afară plouă!"

Mircea Geoană. Încă preşedinte PSD. Pe undeva, nici nu mai contează unde."Haideţi să lăsăm glumele la o parte. Deocamdată avem de câştigat alegerile pe care le-am câştigat".

Viorel Hrebenciuc. Tot la sediul PSD. "Deocamdată, nu am opinii în legătură cu guvernarea".

Mihaela Geoană. La sediul PSD din Kiseleff, înainte de întâlnirea cu presa străină acreditată la Bucureşti: "Nu fac declaraţii publice. Sper doar să se facă dreptate. Atât. Eu cred că porbe sunt, după părerea mea, dar... Sigur că sper în victorie".

Crin Antonescu. Şi el încă preşedinte al PNL. "Am cerut un vot de încredere din partea colegilor mei. L-am primit. (...) Exclud însă orice participare la guvernul marionetă condus de Traian Băsescu, dar noi ne gândim la interesul naţional.(...) Biroul Politic Central m-a mandatat să port discuţii cu toate forţele politice pentru identificarea celor mai bune soluţii."

Călin Popescu Tăriceanu. Tot un fel de preşedinte PNL."Da, aş accepta o guvernare alături de PDL, în condiţiile unui set foarte clar de valori, principii puse de PNL".

Niciun comentariu: