sâmbătă, ianuarie 14, 2012

Ca să fim preciși

Domnul chelios din stânga - Mihai Barbu, secretar general PSD Ilfov, peste 10 dosare penale pentru evaziune.

Domnul din centru, cu șuviță pe mijlocul frunții- Marian Paraschiv, PSD Ilfov, de profesie șofer.

Mai jos, de la 00.27, revoluționar. De multe ori văzut de mine în curtea PSD. Nu mai țin minte cum îl cheamă.



Și au mai fost 30 de membri ai galeriei Steaua. Iar acestea sunt numai câteva exemple.
Printre ei, au fost și oameni care, într-adevăr, au fost nemulțumiți.
Ce e trist în țara asta? Că orice protest cetățenesc ajunge, până la urmă, să fie confiscat de partide și moguli.

P.S. V-aș ruga să nu mai înjurați și să amenințați. Lucrurile astea, oricum, nu mă impresionează. Iar comentariile de genul ăsta nu le voi aproba. Așa că...efortul este inutil.

18 comentarii:

eStupid spunea...

Cel mai mult mi-au placut indirectele cu Domozina [sau Dobre ?] pe care l-ai avut invitat in emisiunea de ieri !!! Dezinforma poporu' cu salariile medicilor care puteau sa prinda un contract prin EURES. Era total pe langa subiect. Nu stia nimic despre salariile reale, de conditiile oferite, etc.
''7000e salariu de medic in tara x, 3000e salariu de asistenta in tara y !!!'' Nici brut nu are cum sa fie salariul atat ! Poate pe un contract cu 10 garzi. Net in Spania este undeva la 3000e, in Franta pana in 4500e, etc.
Dupa ce mai scade chiria si cheltuielile raman jumatate din bani !!!
Sa nu uite tovarasii acestia care apar pe sticla si dezinformeaza ca NU toti romanii sunt prosti si pot sa fie dezinformati !!!

Anonim spunea...

Eu cred ca in spatele mitingului au fost oameni nemultumiti, indiferent de ce sunt ei in viata lor privata...Psd-isti sau Stelisti nu pot fi nemultumiti? Ei nu au voie sa protesteze,caci apartin unei grupari?

Ene Iuliana spunea...

Asa este la demonstratii.

ziarist spunea...

@ anonim. eu nu am spus ca nu au dreptul sa protesteze. eu am spus ca au fost si alte forte pe acolo, un amalgam practic. eu am fost in multimi din astea. cand diverse forte isi baga coada si incita, multimile devin foarte greu de controlat. oamenii, de obicei, sunt pasnici. dar eu ii stiu pe cei de la steaua. e de ajuns sa faca unul un gest de violenta si lucrurile scapa de sub control.

Anonim spunea...

si ... ajungem la concluzia ca totul e un joc politic

Paul Trasca spunea...

Incerc sa-ti fac niste capturi din emisiunile de stiri de aseara. O sa le postez pe youtube si dupa aia le poti lua si insera pe blog. Oricum m-am distrat copios de analfabetii aflati in fata la Cotroceni.(e pensiile mici, mama mea nu "s-a" luat pensia).Cel putin la RTV a fost super.:)) cu marii invitati din studio si comentariile lor

Unknown spunea...

Mi-e sila de ce se intampla. Ok, sa lase SMurd-ul asa cum e. Dar sa desfiinteze dracului caracatita CNAS SI CJAS-urilor si sa introduca sisteme private de decontare a serviciilor de sanatate. Problema e furtul si coruptia din sistem. Romanii isi rup oasele prin santiere in strainate si smecherii din sanatate, bugetari, nu-si mai incap in jeepuri.

Anonim spunea...

Sorina, cauta imaginile de la manifestatia de la Brasov. O sa-l vezi acolo pe Dorin Lazar Maior in primele randuri.

cainelemuntelui spunea...

Pentru ca lecturez pentru prima data pagina d-stra, rog sa imi spui , de ce ai plecat de la b1. Precizia de care vorbesti, si corectitudinea sunt atributele unui zirist corect. Daca e asa spun, ca toate sa-ti mearga din plin. ( vorba lui A.I.)Precizia si informarea corecta (si manipularea) se vede f bine din varful muntelui.

Stoenescu spunea...

Daca nu participati aseara la emisiunea cu Pelican , instantaneu schimbam postul, va felicit pentru profesionalismul de care dati dovada d-na Sorina Matei. Sa stiti ca organizatorii de ieri in toate orasele au fost asa-zisii ,,revolutionari". Acestor lichele pomanagii ieri pe data de 13.01.2012 le-au sosit taloanele de pensii si au vazut ca le sunt taiate indemnizatiile de revolutionari in suma de 30 milioane vechi fiecare . Imediat li s-au infierbantat mintile acestor slinosi si au inceput sa o puna de un protest sub lozinca Arafat.(gen cantaretul nesimtit de Doru Stanculescu care s-a purtat execrabil cu organele de ordine,) D-stra ati sezizat f. bine ca nu-i durea pe acesti nespalati de Arafat ci de pensiile grase pe care, dupa mintea lor cred ca le-ar fi taiat-o Basescu. Ei spera ca Basescu isi da demisia iar USL-ul le aduce indemnizatiile innapoi. Inca o data va felicit , sa stiti ca postul unde lucrati nu-mi place, nu este obiectiv si nu-l urmaresc cu exceptia emisiunii unde lucrati d-stra. Cred ca nu o sa faceti purici multi la acest post daca o tineti tot asa. Ori plecati d-stra ori o sa va disponibilizeze. Cred ca vi se potrivea cel mai bine la B1.
Cu stima si respect.
P.S. Sa stiti ca nu sunt PDL-IST, dar nu-mi place sa fiu manipulat. Prefer obiectivitatea.

Razvan Mateescu spunea...

pe oricine pot pacali astia, pe noi, cei care lucram in presa de 20 de ani nu au cum. Exact ca si Sorina, m-am uitat si eu pe imagini cu atentie si am recunoscut tot felul de personaje sinistre agitandu-se pe acolo. Subscriu la ceea ce este scris aici!

admin spunea...

in romania niciodata nu a avut loc fenomenul ''revolta spontana''

Anonim spunea...

Am citit cu real interes toate informatiile legate de RIZEA GHEORGHE and acolitii. Materialul m-a ajutat la intocmirea unei analize pentru probarea intregii lor activitati. Am facut tot ce era omeneste posibil sa-i vad la zdup. No way. In tara asta nu e cu putinta.
PS. Informatiile erau foarte corecte... si cand ma gandesc ca platesc atunci cand iau benzina banii ca taxa de solidaritate pentru imprumuturile interopilor care ne zambesc azi...

Anonim spunea...

Astazi camerele web live de la universitate nu au fost disponibile = jurnalul.ro

george spunea...

Aveti dreptate sunt manipulari politice nu imi place sa vad cum sunt manipulati cetateni in favoarea unui partid politic nu este corect nu asa se cistiga alegerile domnilor din usl doamna sorina va stimez pentru corectitudinea si verticalitatea dvs

Anonim spunea...

Bravo Sorina Matei!
Felicitari inca o data pentru ca ai incercat sa-l combati, la RTV, pe fostul comentator sportiv, acum mare politician...isterizat la tv.
Faptul ca nu accepta sa discute calm si echilibrat o problema, denota ca nu e stapan pe el si doar profitor ai unei situatii create.

As vrea sa te rog, ca atunci cand faceti emisiuni, sa nu-i mai lasati pe invitati, indiferent cine sunt ei, sa urle si sa se isterizeze. Acest fapt, transmite foarte multe telespectatorului si il incita, nu de asta avem nevoie.

Sincer, cand am vazut ca te-ai dus la RTV, am crezut ca te-ai schimbat, dar nu e asa, nu m-ai dezamagit.
Tot respectul pentru tine!

Parerea mea e ca, protesct cu adevarat, a fost pana la lasarea intunericului, pana la venirea celor platiti casa faca proteste. Pensionarii si oamenii veniti acolo, ar fi trebuit sa stie asta si sa plece imediat ce intunericul se lasa, mai ales ca e o demonstratie neautorizata, pentru ca sunt altii care profita de prezenta lor acolo si, demonstratia se transforma in altceva..iar o mare parte din vina o au cei care ii invitati in studiouri, ca nu stiu sa discute echilibrat, clar si concis, pe subiect.

Ovidiu.

Anonim spunea...

Chiar daca acest protest a fost organizat de PSD, nu inseamna ca poporul nu-si doreste demisia lui Basescu si demisia guvernului Boc.

Cand era PSD-ul la putere, toata lumea primea ingrijire medicala la urgente, nu se plateau taxe auto echivalente cu sau peste valoarea masinii si nici TVA-ul nu era 24%.

Ce se poate face cand Boc declara ca "solutia este dialogul" si el nu e pregatit sa asculte ?

Dorin Chirilescu spunea...

Este vorba de o manipulare grosolana pusa la cale de USL care a speculat momentul Arafat care oricum a fost prost gestionat dupa parerea mea, dar care a dar carne de tun pentru o asa zisa televiziune de 2 lei..Antena 3...ca sa fac si o rima, care tocmai a si incalcat legea Audio Vizualului in urma cu 10 minute permitand o amenintare cu moartea lansata in direct de catre un protestatar, moment in care reportera nici nu a incercat sa il intrerupa...sper ca CNA sa se auto sesizeze...cat despre maniferstari, mi-a mila de poporul nostru, nu stiu care e impresia generala...daca pleaca maine presedintele, toti vor primii mii de euro, vacante in state, sau poate domenii precum cel al lui Adrian Nastase cu caprioare si alte animale salbatice la Cornu? Sau poate ii salveaza Felix, acest Dan Voiculescu care a scapat (nu stiu cum) cu o mare parte din banii nostri la revolutie, si care acum si-a facut televiziune sa ne otraveasca pe noi. Ceea ce pot reprosa sistemului este ca aceste personaje nu sunt dupa gratii nici acum. De ce nu sunt acesti ticalosi dupa gratii nici acum asta nu inteleg. In rest, Rusine acestor televiziuni patronate de niste hoti. Felicitari prestantei din emisiunea de aseara si pentru realizarea acestui articol.