vineri, septembrie 07, 2012

"Spune-ne de Daniel Morar ceva...Numai de bine..."

6 Septembrie 2012. Avem așa:
- un procuror, amic de raliuri al lui Ponta, care umblă prin țară cu stickuri pline cu drafuri de rechizitorii- sute de pagini cu oameni importanți.
- un manual de tehnică în rețea organizată de furt de voturi, made by Liviu Dragnea, și prezentat pe scurt de DNA.
- un anunț de înființare a unei comisii parlamentare de anchetă a DNA (separația puterilor în stat nu mai există, dacă cumva vă întrebați) izvorât probabil din mintea înfierbântată ce a și clacat puțin astăzi- a lui Crin Antonescu. Relu Fenechiu, Mr.Dragnea și alții cu probleme în Justiție- or fi contribuit și ei puțin. 
- un ministru al Justiției, fascinanta doamnă Pivniceru, care a deschis o procedură pentru selecția Procurorului General și Procurorului Șef DNA, procedură despre care nimeni nu știe ce presupune mai exact.
- o doamnă Alina Bica, trâmbițată ca posibil nou Procuror General, care folosește apelativele "puiule", "dragul meu" când vorbește cu Sorin Blejnar.
- un domn Codruț Olaru care, într-un mod memorabil, transpira când îl pierduse prin lume pe Boldea, acum, când toată presa vorbește despre el, tace într-un mod suspect.
- un CSM care a prelungit procedura de acordare a avizului pentru Procurorul General și Procurorul Șef al DNA, din considerente de protecție față de politic, dar a prelungit-o puțin cam mult.

3 August 2012. Ședința PNL în care președintele interimar nu putea să participe dar, bineînțeles, a participat. Primul punct, prima problemă. Ardea. Și aveam așa:



6 comentarii:

Constantin spunea...

Ceva de bine pentru Morar.... Sa.Va scapa cat de curand de greaua sarcina de a conduce DNA. MANDATUL SAU A EXPIRAT DE MULKT SI ALTUL,CFM. LEGII,NU POATE SA PRIMEASCA.Intai va fi numit procurorul general,apoi si seful DNA,pe principiul,curect , ca noul proc. gen, sa-si formeze echipa.

Anonim spunea...

"La ce slujesc poetii in vremuri de restriste?".. stiti eu am citit cindva un volum de versuri al lui Varujan si chiar mi-a placut ...
si n-as fi crezut ca-n vremuri de restriste pentru biata tarisoara tot ce avea in cap poetul era cum sa schimbe seful DNA....

Burebista spunea...

D-na Pivnicieru n-a gasit inca, probabil, procurorii care sa le convina si lui ponta si lui antonescu dar, mai ales, celor cu dosare penale. Transparenta asta de care se tot vorbeste, cred ca o sa-i darame pana la urma pe uslasi.

P.S. Relevanta dezbaterea din pnl referitoare la D. Morar si Kovesi.
Multumesc, Sorina

Ionut Dobre spunea...

Pentru Burebista - Va rog sa folositi usl-isti, mi se pare corect. Uslasii sunt eroii de la revolutie, elita antiterorista romana. Au patit atatea, le stim cu totii, nu trebuie, dupa parerea mea, sa ii amestecam cu o parte a clasei politice. Scuze pentru postare.

stefand spunea...

e foarte simplu, seful DNA candideaza ca sef al PG. si invers. transparent. si castiga amandoi. spre disperarea unora.

Burebista spunea...

@ionut dobre,

Da,poate ca ai dreptate,dar eu am folosit aceasta expresie fiindca imi place cum suna finalul: lasii! Asta cam concorda cu comportamentul lor.O alta formulare care imi era simpatica este uslacomii, pentru a evidentia foamea lor dupa putere si subjugarea tuturor institutiilor. Ai ceva impotriva acestei formulari?