joi, noiembrie 29, 2012

Antonescu nu știe când România a intrat în NATO!


Crin Antonescu, în seara asta, la Antena 3: "În NATO s-a intrat în 2003, când Traian Băsescu fugărea câini prin Capitală și dărâma chioșcuri"

21-22 Noiembrie 2002 - Summit-ul NATO de la Praga. România a primit în Consiliul Nord Atlantic invitația oficială de aderare la NATO, alături de Bulgaria, Estonia, Letonia, Lituania, Slovacia și Slovenia.

29 Martie 2004 - Aderarea efectivă la Organizația Tratatului Nord- Atlantic ( NATO), în urma deciziei luată la Praga.

Când eu eram la Summitul de la Praga, ca și o parte din jurnaliștii din țara asta, Crin sigur, sigur dormea. Profund. Probabil, la Monaco.
Să fii tu președintele Senatului, omul doi în stat, fost președintele interimar și cu japca al României, să vrei să candidezi pentru Președinția României și să nu știi când această țară a intrat în NATO e, scuzați-mă, de râsu' plânsu'. E nedemn, incalificabil, scandalos, condamnabil, rușinos. Primitivismul lui Antonescu este de-a dreptul insultător la adresa acestei țări.
Tocmai s-au împlinit 10 ani de la acest extraordinar eveniment istoric. Parcă era profesor de istorie, nu?






4 comentarii:

Bogdan spunea...

Nu as trece nici peste "Băsescu fugărea câini prin Capitală și dărâma chioșcuri" pentru ca sunt curios cam ce facea el pe vremea aia. Ca de bagat la cap istoria pe care o traia se pare ca nu avea timp.

Burebista spunea...

Sorina,
Eu cred ca antonescu nu mai stie nici cand e ziua lui de nastere, atat de ocupat e cu politica :D
Si mai am o observatie: am auzit ca antonescu sta bine cu aritmetica, poate de la poker i se trage: media aritmetica intre 2002 (anul cand s-a decis la Praga) si 2004(anul aderarii efective) este 2003. Asa s-ar explica de ce crin a mentionat anul 2003, pentru a-l asocia cu actiunea lui Basescu...
Si cred ca stii de ce a mentionat expres antonescu ca "Basescu fugarea cainii prin 2003"? Fiindca scheunatul cainilor fugariti ii intrerupea somnul lui crin, indiferent de ora din zi sau din noapte...
Mie mi-ar fi jena sa pretind ca sunt istoric(unde e opera?) doar pentru ca a fost absolvent de istorie si nici macar definitivatul nu l-a luat cat a fost in invatamant.
Articolul tau e foarte bine venit, pacat ca nu avem mai multi jurnalisti de talia ta
O zi buna, Sorina

NFS spunea...

Nu stiu eu mare lucru despre astia dar probabil ca nu e prea mult de stiut. Oricum Antonescu asta mi se pare, atat cat l-am vazut, cam desprins de realitate, plecat cu balonul.

bulgaria spunea...

si copii de generala stiu in ce an a intrat Romania in NATO ;))