vineri, mai 15, 2015

EXCLUSIV. Victor Ponta: Ioan Adam nu a fost niciodată consilierul meu. Ioan Adam se prezenta în emisiuni drept consilierul lui Victor Ponta

În urma materialului prezentat pe acest blog, "Omul lui Victor Ponta: Dacă scot banii ăștia Schweighoferii ăștia, măcar 200.000 de euro (...) Și 500.000 de euro să pună sau 200.000 de euro, numai să pună ceva!", premierul României Victor Ponta mi-a trimis astăzi un mesaj tip SMS, în care a precizat:

"Stimată Doamnă! Dl Ioan Adam a fost deputat de Brașov- NICIODATĂ nu a fost consilier al meu ( am verificat și vă punem la dispoziție toate actele Guvernului)! E clar că ați fost dezinformată! Sunt convins că veți fi corectă și veți face această precizare pe blogul dvs. Mulțumesc"

I-am răspuns premerului Victor Ponta, tot printr-un mesaj tip SMS următoarele:

"Stimate domnule Prim Ministru. Țin să vă precizez că Ioan Adam, deputat PSD de Brașov ținea să se prezinte în emisiunile pe care le-am moderat și în care a participat drept consilier al dumneavoastră. În plus, în această calitate a fost trimis în emisiuni uneori chiar de consiliera dumneavoastră Anca Alexandrescu. Atunci nimeni nu a venit cu aceste precizări. Tind să cred că e mai mult vorba de o neînțelegere între dvs și colegii ( foști) dvs de partid de care nu mă fac răspunzătoare. Evident că voi fi corectă și voi face precizările necesare. Va mulțumesc. Cu aceeași apreciere, Sorina Matei".

Premierul Victor Ponta a mai precizat că este dispus să-mi pună la dispoziție Monitorul Oficial și a spus că el crede că "glumesc", pentru că nu știe ce spunea "cineva în emisiuni". I-am transmis premierului Victor Ponta că sunt de părere că problema trebuie rezolvată chiar cu Ioan Adam și stafful dânsului, nu cu jurnaliștii, asigurându-l încă o dată că voi face toate precizările necesare.

Deseori, emisiunile pe care le-am moderat la RTV cât și la B1 TV și în care a participat Ioan Adam, deputat PSD de Brașov, acesta s-a prezentat ca și consilier al premierului Victor Ponta, vorbind în numele premierului și al Executivului României. 

Niciun comentariu: